BanyakCakapBanyakILmu

HEY! HEY! SAYALAH PENGGEMAR “OTAK DIYEE” ..

Inilah kisah anak muda yang kental tetapi berjiwa punk dengan dunia luar. Menerajui kehidupan dengan halobanya dan melayari bahtera kegembiraan bersama semua si mata pencarian yang teristimewa.

18 February 2012

Trip to Putrajaya ..

Assalamualaikum...

Memang dah lama AL tak update blog senget ni. So, harini AL nk update lah blog yang dah lama menyepi. Heheee. Banyak kisah tersirat and tersurat sebnarnya dalam masa AL tak update blog ni. 

Almaklumlahkan, busy memanjang dengan assignment lah, tutorial yang tak pernah siap lah, public speaking nye lagi, presentation and blablablaaaa. Malas dah nak pikiaq yang lainlain tuhh. 

So, harini AL nak release kan sikit segala beban yang tersirat di bahu ni. Haaaaa! Terutama sekali Miss Gee De Luna ni hah yang rindu sangat nk tengok AL update blog ni. "Nahhhh ! Hamekk nihh. Untuk kau lah sayang!"

Okayy! AL ada selitkan beberapa photos yang telah di snap oleh papa and adik AL sendiri. Maap lee IF tak berapa santek muka AL ni. Alhamdulillah, inilah hasil penyatuan sperm and ovum mama and papa AL. Muka JAWA mix SIAM sikit and hasilnya MELAYU. Kesenian wajah ! *mulalah nak mengarut. Hehee

Beberapa bulan yang lalu (last year sebenarnya) , AL and family baru sahaja melawat Putrajaya. Bukan tak pernah pergi pun, tp sebb macam dah lama tak pergi and nak tengok apa yang dah berlaku dengan Putrajaya ni. Elok lagi ke tak? Masih cantik or dah buruk ke? *Orang Putrajaya jangan marah yee . 

INILAH HASILNYA SETELAH BERJALAN-JALAN:

Tangga *turun dengan cermat*

oppss! Ni adik AL ye. :D  AL AFIQ

Memang saya sibuk berjalan
 sampai tk sedar ada orang snap.

A simple of ME

Memang busy . Padahal tak pun .

Welcome tu Putrajaya !

Jalan-Jalan Saja


Somewhere at Masjid Putrajaya tu lahh

Scenery air pancut tu sangat menarik!


Setakat tu jelah photos yang terjumpa semasa di Putrajaya. Heheheee. 
Pada makluman anda semua, saya bukan orang Putrajaya and sebb tu lah saya jakun apabila di Putrajaya!
Okayy bye!!

No comments:

Post a Comment